بازی LawBreakers را رایگان تجربه کنید

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
15:25
جمعه 19 آبان 1396

 در جدیدترین خبر، شبکه استیم بازی LawBreakers را برای مدت کوتاهی رایگان کرده و علاقه‌مندان خواهند توانست تا تاریخ مشخص شده به تجربه بازی بپردازند. این عنوان تا یکشنبه، ۲۱ آبان رایگان خواهد بود. 

 
این پیشنهاد، بعد از انتشار به‌روزرسان جدید بازی که ویژگی‌هایی نظیر رنک در بخش چندنفره و محتوای جدید، در نظر گرفته شد. علاوه بر این، بازی LawBreakers از تاریخ سه شنبه، ۲۳ آبان ۵۰ درصد تخفیف دریافت کرده و می‌توانید آن را با قیمت ۱۵ دلار در صورت تمایل خریداری کنید. این پیشنهاد برای هر دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.
 
هم‌چنین لازم به ذکر است؛ کسانی که در این حراجی بازی را تهیه کنند، شانس داشتن یک کپی رایگان دیگر از همین بازی را نیز خواهند داشت. ۱۰۰ نفر اولی که بر روی هر پلتفرم بازی را خریداری کنند، از طرف استودیو «باس‌کی» یک کد رایگان از همین عنوان در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌تواند آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
 
در نهایت، بازی LawBreakers هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. عنوان مذکور به رقم دریافت امتیازات مثبتی که داشت، نتوانست بازیکنان زیادی را برای خود دست و پا کند و تعداد بازیکنان آن به زیر ۳۰۰ نفر در روز رسیده است.


تعداد بازدید از این مطلب: 67
بازدید : 67

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود